
Výběrové řízení – mzdová účetní, hospodářka
výběrové řízení na pozici
hospodář/ka a mzdový/á účetní
Náplň práce:
MZDY
- Komplexní zajišťování mzdové a personální agendy zaměstnanců školy včetně komunikace s příslušnými úřady (zdravotní pojišťovny, ČSSZ, ad.)
- Kontrolní činnost předběžná, průběžná a následná
- Internet banking
HOSPODÁŘ/KA
- Kontrola a vedení evidence majetku a jeho inventarizace v programu GORDIC – TEM
- Poskytování příslušných informací zaměstnancům školy a veřejnosti
- Administrativní práce – běžná i v programu IZUŠ
- Vedení příjmu hotovostní pokladny
- Spisová služba
Požadovaný profil:
- Úplné SŠ, nebo vyšší vzdělání v oboru personalista/ mzdový účetní
(lze nahradit dlouhodobou praxí v oboru)
- Praxe ve školské příspěvkové organizaci jako personalista výhodou
- Praxe ve funkci mzdové účetní školské příspěvkové organizace výhodou
- Znalost příslušných zákonů, vyhlášek a směrnic
- Znalost práce s počítačem – Gordic – TEM (technická evidence majetku), MS Office vč. programových aplikací pro mzdové účetnictví výhodou
- Komunikační a organizační schopnosti
- Flexibilita, samostatnost, důslednost, odpovědnost
- Zájem o další vzdělávání
- Trestní bezúhonnost
Nástup: 01.04.2025 (nejpozději 01.05.2025) do pracovního poměru na úvazek 1,0
Místo výkonu práce: ZUŠ Litvínov, Podkrušnohorská 1720, 436 01, Litvínov
Zájemci o toto místo podají přihlášku do 17.03.2025 poštou, emailem reditel@zuslitvinov.cz, nebo osobně na adresu: ZUŠ Litvínov, Podkrušnohorská 1720, 436 01, Litvínov
Povinné náležitosti přihlášky:
- Žádost o přijetí do pracovního poměru
- Souhlas se zpracováním poskytnutých osobních dat v rámci výběrového řízení
- Osobní data (jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, adresa, telefon, e-mail)
- Strukturovaný profesní životopis (s uvedením dalších odborných znalostí)
Na základě předložených dokladů proběhne výběrové řízení a vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru, na kterém se mohou informovat o platovém zařazení.
Termín osobního pohovoru je stanoven na čtvrtek 20. března 2025 v době od 11.00 do 12.00 hodin a od 16.00 do 18.00 hodin. Vybraní uchazeči budou vyzváni telefonicky.